torsdag 21 maj 2015

Nuvarande träningsprogram

Så - en kort uppdatering av vad som händer just nu.

Jag ligger i slutfasen av ett 12-veckors program av Eric Bach - en snubbe jag hittade genom Fitocracy som jag använder som social plattform och för att följa min egen träning.
Efter att ha följt honom ett tar på forumet så började jag läsa hans nyhetsbrev och fick följande inlägg

http://bachperformance.com/build-muscle-fast-with-high-frequency-training/'

Det är ganska basic, stämmer bra överens med vad jag själv har upptäckt och läst. Det är inget perfekt program, men det är ett program. och det är bara att följa.

Jag har lagt till mycket bålövningar och baksida av axlar för att fylla ut lite, nästan varje dag gör jag någon face pull med gummiband eller 3 x 20 s hollow body.

Det enda svåra är att kombinera vissa dagar med klättring och resor. Då får det bli sprint, kettlebells, jämfotahopp och handstående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar