fredag 24 maj 2013

Intro

Genom mitt arbete som sjukhusfysiker och min forskning inom området kommer jag ofta i kontakt med sjuka och skadade människor. En skrämmande proportion av alla jag känner kommer drabbas av skelettsjukdomar eller fel på hjärta och lungor någon gång i livet. För att vara helt ärlig är väl styrketräning bara mitt sett att hantera dödsångest på ett kontstruktivt sett. Det som började som en livförsäkring har nu blivit en livsstil och träningen är en minst lika viktig del av mitt liv som mitt arbete eller min musik. Här på bloggen tänker jag dela med mig av vad jag gör för att hålla mig i form. Förhoppningsvis kan intresserade människor kommentera och ta del av mitt hårda arbete - kanske rent av låta sig inspireras! Blir du som läsare mer sugen på att träna av att läsa något inlägg har jag lyckats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar