onsdag 29 maj 2013

Lillördag och pecs

Nu har jag fått tag i bra material till min forskning och befinner mig mitt i den sista datainsamlingen innan sommaren. Det rör sig om att köra friska frivilliga i MR-kameran på kvällstid när de inte behöver den till klinisk verksamhet. Detta innebär att jag sitter kvar till halv åtta på kvällen och gott kan unna mig ett bra eftermiddagspass på gymmet. Efter måndagens benpass har jag fortfarande träningsvärk och ägnade mig åt bröst och rygg.
Huvudmenyn bestod av:

Bänkpress
80 kg x 4
80 kg x 3
80 kg x 2
70 kg x 6
50 kg x 12

Därtill kom dips, flyes, pull ups, chins, hantelrodd och omvända flyes i hyperextensionsbänk.

Just nu försöker jag också köra lite periodisk fasta enligt styrkelabbet-daniels rekommendationer. Det är ingen frukost och ingen mat för sent på kvällen. Men det senare går ju åt fanders då det ska drickas öl. Sen ska man ju vara lagom tjock också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar