tisdag 11 juni 2013

Första veckan i Juni

Nu har det varit lugnt här en vecka,  men det har inte varit lugnt för min del.
Förra måndagen fick jag tillträde till min nya lägenhet där jag ska bo tillsammans med två goda vänner. Jag tog helt enkelt ledigt från jobbet och körde flyttlass bokstavligt talat hela dagen. Nu börjar det lika en bostad i alla fall - både kök och vardagsrum är kompletta, samt att vår verkstad börjar ta form!

I veckans om följde var det student och examensfest i familjen, festligheterna fick vägas upp av en långpromenad i fredags och en morgonjogg i lördags.

Arbetsveckan som nu är påbörjad kickstartades med ett crossfit-pass; burpees och utfallssteg med 30 kg stång på raka armar är en gammal klassiker. Jag kör 15 åt gången i superset, tills jag gjort totalt 100.
För lite extra mage och rygg blev det dragon-flags (jag är lite osäker på om jag håller formen ..) och marklyft med raka ben,

Totalt:
Burpees + Utfall med 30 kg stång på raka armar:
15 + 15 + 15 + 15 + 10 + 8 + 6 +10 + 6
Dragon flag + marklyft med raka ben 60 kg
10 + 10 + 10 + 10

Middag på det blev bratwurst, stekt potatis och surkål i den nya lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar