fredag 26 juli 2013

Fredagspumpen

Fredagen kommer med träning igen. Jag tänkte mig köra ett ganska Starting strength fokuserat upplägg ett tag framöver. Men jag vet inte om jag vill pusha maxvikterna så mycket till.

Dagen till ära bjöd i alla fall på Styrkevändningar med ett max på 3x65 kg, knäböj med 20x50 kg och 5 x 90 kg, OHP på 3x5x40 kg samt det gamla vanliga: pull ups, dragon flags och 3 km löpning i barfotaskor.

Jag tänkte lägga upp en bild på min ganska odeffade mage, just för att belysa att det är en "lagom tjock" Simon som är målet. Men lyckligtvis hittade jag en artikel om just detta som träffade rätt på min filosofi.

Så till alla stackare som jagar <5% kroppsfett, spana in
 http://www.boredpanda.com/truth-behind-transformation-photo/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar